Voolav muundumine kahemõõtmelistele animatsioonidele

Nimi
Erich Erstu
Kokkuvõte
Professionaalsel tasemel animeerimine on aeganõudev ja kulukas tegevus. Seda eriti sõltumatule arvutimängude tegijale. Siit tulenevalt osutub kasulikuks leida meetodeid, mis võimaldaks programmaatiliselt suurendada kaadrite arvu igas kahemõõtmelises raster animatsioonis. Vedeliku simulaatoriga eksperimenteerimine andis käesoleva töö autoritele idee, kuidas saavutada visuaalselt meeldiv kaadrite üleminek, kasutades selleks vedeliku dünaamikat. Tulemusena valmis programm, mis võib animaatori efektiivsust tõsta lausa mitmeid kordi. Autorid usuvad, et see avastus võib viia kahemõõtmeliste animatsioonide uuele võidukäigule — näiteks kaasaegsete arvutimängude kontekstis.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Tarkvaratehnika
Juhendaja(d)
Benson Muite
Kaitsmise aasta
2014
 
PDF Lisad