Casem – adaptiivne juhtumikorralduse süsteem

Nimi
Dmitri Nikulin
Kokkuvõte
Äriprotsess on kogumik tegevusi, mis viib kliendi väärtuse saavutamisele. Äriprotsessid on iga kaasaegse organisatsiooni peamised komponendid ja nende optimiseerimine on võti kõrge efektiivsuse taseme saavutamiseks. Suured firmad kasutavad erinevaid vahendeid, et toetada nende äriprotsesside täitmist. Äriprotsesside juhtimisüsteemid on väljakujunenud pere süstemidest, mida kasutavad äriprotsesside täitmiseks. Kuid üldiselt nad on kavandatud selleks, et toetada kõrgelt standardiseeritud äriprotsesse. Äriprotsesside toetamiseks, mis ei ole täiesti standardiseeritud ja mis vajavad kõrgema taseme paindlikkust, ettevõtted kasutavad uuemaid süsteeme, mis kannavad nimetuse "Kohandatavad Juhtumikorralduse Süsteemid". Selle lõputöö autor oli seotud ühe sellise süsteemi arendamisega, mille nimi on "Casem". Lõputöö sõnastab nõudeid, mis motiveerisid "Casem" süsteemi arendamist. Samuti lõputöö analüüsib ja võrdleb kaht teist kohandatavad juhtimikorralduse süsteemi püstitatud nõuetega.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Tarkvaratehnika
Juhendaja(d)
Marlon Dumas
Kaitsmise aasta
2014
 
PDF