Androidi P2P võimaluste demonstreerimine läbi prototüüprakenduse

Nimi
Hannes Metssalu
Kokkuvõte
Tänapäeval suheldakse aina rohkem elektroonilisi seadmeid kasutades. See tähendab, et seadmed vahetavad palju andmeid. Tihti on need andmed isiklikud, kuid saatmine toimub väga avalikul viisil. Kasutades levinud klient-server lähenemisviisi, võib server andmeid näha või isegi muuta, mis tähendab, et andmete autentsus ja privaatsus on rikutud, juhul kui kasutatakse ebausaldusväärset serverit. Lisaks eelistavad paljud inimesed suhtlemiseks ja andmevahetuseks mobiilseid seadmeid (tahvelarvutit või telefoni) tavalisele arvutile, kuid ikka veel ei eksisteeri lihtsat ning turvalist viisi selle tegemiseks. See töö analüüsib erinevaid andmevahetusmeetodeid P2P (peer-to-peer) viisil, mis erineb traditsioonilisest klient-server andmevahetusmudelist. Lisaks luuakse näiterakendus Androidile, mis demonstreerib, kuidas lihtsal moel luua P2P ühendus mitmete seadmete vahel. Rakendus toetab sõnumite saatmist klientide vahel ning sisaldab Hangmani mängu, mis demonstreerib mängude programmeerimist P2P suhtluse abil.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Artjom Lind
Kaitsmise aasta
2015
 
PDF