Supernode arhitektuuri rakendamine massiliselt online mitmikmängudele

Nimi
Sergii Shepelenko
Kokkuvõte
Süsteemi skaleeritavus, kiire vastamise aeg ja madal hinnatase on tähtsad atribuudid, mida tuleb arvesse võtta suurte multimängijatega online mitmikmängude loomisel. Sellistes süsteemides mängib suurt rolli arhitektuur. Partnervõrkude arhitektuuridel on madalad hinnad ning need suudavad saavutada järk-järgulise kasvu tänu nende hajususele ja koostööle. Peale selle suudavad nad kiirelt reageerida tänu otseühendustele mängijate vahel. Samas esineb selliste arhitektuuridega mitmeid probleeme. Selles lõputöös uuritakse olemasolevaid partnervõrkude lahendusi suurtele multimängijatega online olevatele mängudele. Veel uurib see lõputöö kahte hübriidarhitektuuri - esimeses on kasutatud supernode punkte koos keskse ühenduspunktiga ning teises on kasutatud keskset võrguharu ühenduspunkti ilma keskse ühenduspunktita. Lisaks sellele esitab see lõputöö lahenduse supernode
multimängijatega online mängudele, mis põhinevad multiedastuse põhimõttel.
Selleks, et tulevikus analüüse läbi viia, on kogu süsteem implementeeritud simulatsiooniga.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Informaatika
Juhendaja(d)
Artjom Lind
Kaitsmise aasta
2017
 
PDF