Mobiilirakenduste väljalasete planeerimise automatiseerimine rakenduste arvustusi kasutades

Nimi
Onuche Akor Idoko
Kokkuvõte
Sidusrühmad otsivad pidevalt parimat ja jätkusuutlikku lähenemist, kuidas toodete uusi täiustusi kliendini tuua. Suured tarkvarafirmad, nagu Google ja Facebook, investeerivad tohutuid summasid enda väljalasete planeerimise protsessi, kuna see mõjutab lõppkasutajat. Üks eesmärke tarkvaraarenduses on teha kõik või enamus sidusrühmad õnnelikuks. Start-up’idel, avatud lähtekoodiga projektidel ja muudel väikestel tarkvaraorganisatsioonidel, mis keskenduvad peamiselt mobiilirakenduste arendusele, ei pruugi olla küllalt ressursse, et investeerida enda mobiilirakenduste täiustuste juhtimisse. Tagajärjena on oluline seda planeerida. Arendusmeeskond otsustab, kellele on täiustus mõeldud, millised funktsioonid sellel olema peaksid, kuna selle peaks avalikustama ja kui kvaliteetne peaks täiustus olema. Meeskonnad peavad need otsused tegema ettevaatlikult, et mitte kaotada kliente konkurentidele. Seetõttu oleme veendunud, et rakenduste kasutajate arvustustega mobiilrakenduste poodidest (näiteks Play Store ja App Store), on võimalik automatiseerida ja optimeerida mobiilirakenduste väljalasete planeerimine. Selles teaduslikus artiklis tutvustame lähenemist, mis automaatselt planeerib ja optimeerib mobiilirakenduste väljalasked arendusmeeskondade jaoks, kombineerides rakenduste arvustuste ja probleemiraportite informatsiooni.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Tarkvaratehnika
Juhendaja(d)
Ezequiel Scott, PhD
Kaitsmise aasta
2020
 
PDF Lisad