Võrkpallimängu ning stiimulõppega loodud tehisintellekti arendamine

Nimi
Tanel Marran
Kokkuvõte
Bakalaureusetöö eesmärk on luua võrkpallist inspireeritud arvutimäng ning lisada sellele mängule vastane, mis on loodud kasutades stiimulõpet. Töö annab ülevaate masinõppimisest ning selle erinevatest liikidest, kirjeldab võimalikke takistusi, mis tekivad, kui lisada mängule masinõppe elemente, annab ülevaate arenduskeskkonnast Unity ja sellega kaasnevast masinõppemoodulist ML-Agents ning kirjeldab ja analüüsib töö raames valmis saanud mängu ning selles oleva tehisintellekti pädevust.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Tambet Matiisen
Kaitsmise aasta
2021
 
PDF Lisad