Mänguline dialoogisüsteem interaktiivsele fiktsioonile

Nimi
Frederik Raud
Kokkuvõte
Videomängud esindavad suhtlust tüüpiliselt hargnevate dialoogisüsteemide kaudu, mille peamine eesmärk on mängijat lõbustada aga mis on tunduvalt vähem interaktiivsed kui teised videomängudes leiduvad süsteemid. Selles töö pakutakse välja mänguline dialoogisüsteem eesmärgiga suurendada interaktiivsust kasutades protseduure. Mänguline dialoogisüsteem koosneb dialoogiagentide liikumisest läbi dialoogiruumi kasutades eelkirjutatud dialoogivalikuid, mis on sarnased hargnevas dialoogis leitavatele dialoogivalikutele. Süsteemi kasutati rakendatavuse tõestamiseks prototüübis „Last Call“.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Raimond‑Hendrik Tunnel
Kaitsmise aasta
2021
 
PDF Lisad