Property – füüsika põhine platvormimäng

Nimi
Renet Rämman
Kokkuvõte
See bakalaureusetöö käsitleb kahemõõtmelise füüsikapõhise platvormimängu Property loomist. Eesmärk on luua mäng, mis erineb tavapärastest platvormimängudest mängija tegelaskuju liigutamismeetodi poolest. Selle mängu arenduskäigu jooksul järgitakse arvutimängude disaini häid tavasid, et valminud mängu mängimine oleks köitev ja lihtne. Töös antakse ülevaade Property arenduskäigust ja disaini protsessist. Mängu kvaliteeti hinnati tagasisideküsimustikuga kogutud andmetega ja tagasisdest lähtudes tehti mängule ka paar parandust.
Lõputöö keel
eesti
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Jaan Janno
Kaitsmise aasta
2021
 
PDF