Golfotron – Kiire tempoline 2D mäng

Nimi
Pelle Holden Porila
Kokkuvõte
See lõputöö kirjeldab kiire tempoga 2D-märulimängu nimega “Golfotron” kavandamist ja programmeerimist. Mängu peamine eesmärk on pakkuda mängijatele nauditavat kogemust selle ainulaadse mängumehaanika ja visuaalse disaini kaudu. Lõputöö algab sissejuhatusega märulimängu žanri ning liigub edasi kirjeldades mängukujundust, teostust ja visuaalset disaini.
Lisaks on ka analüüs sarnastest mängudest, millest Golfotron inspiratsiooni ammutas. Mängu testiti potentsiaalsete mängijate peal, et leida võimalikke probleeme ja hinnata mängu ladusust. Testimiste tulemuste põhjal tehti palju täiustusi, parandades juba olemasolevaid probleeme ja rakendades uusi ideid Golfotroni edasiseks täiustamiseks.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Mark Muhhin
Kaitsmise aasta
2022
 
PDF Lisad