VR elementidega tund

Nimi
Janek Press
Kokkuvõte
Selles uurimustöös loodi intervjuude ja teooria põhjal nõuded ja neile vastav virtuaalreaalsuse süsteem, mida järgnevalt katsetati matemaatika tunnis loendamise ja elementide arvu hindamise õpetamisel. 1-3 minutiliste VR sessioonidega tunnis kasutati 360° videosid ja parameetriseeritud simulatsioone. VR prillidega kogutud privaatse tagasiside ja vaatlejate hinnangul VR elementide tundi kaasamine õnnestus, kuid meetod vajab edasisist uurimist ja sisuloome vahendid arendamist, et need ei vajaks eri treeningut ja oleksid kasutatavad tavaõpetaja poolt.
Lõputöö keel
eesti
Lõputöö tüüp
Magister - Matemaatika ja informaatikaõpetaja
Juhendaja(d)
Madis Vesser
Kaitsmise aasta
2022
 
PDF