Reaalajas strateegia platvormidel arvutimängu disain
Nimi
Silver Kirotar
Kokkuvõte
Käesolev bakalaureusetöö kirjeldab reaalajas strateegia- ning platvorm arvutimängude žanrite disaini olemust ning mängumehaanikaid. Töö kirjeldab, kuidas nende žanrite mehaanikad kombineeriti üheks mängužanriks – reaalajas strateegia platvormidel – ning mille alusel disainiti uus arvutimäng.
Töö raames loodi mäng nimega „Queen Aerisilium“. Tegemist on reaalajas strateegia mänguga, milles kasutatakse platvormimängu mehaanikaid. Kasutajatega läbiviidud testimise põhjal on hinnatud valminud mängu üldist kasutajamugavust ning selle omalaadseid mängumehaanikaid.
Töö raames loodi mäng nimega „Queen Aerisilium“. Tegemist on reaalajas strateegia mänguga, milles kasutatakse platvormimängu mehaanikaid. Kasutajatega läbiviidud testimise põhjal on hinnatud valminud mängu üldist kasutajamugavust ning selle omalaadseid mängumehaanikaid.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Raimond-Hendrik Tunnel
Kaitsmise aasta
2018