3D koomiksite renderdamine

Nimi
Oliver Vainumäe
Kokkuvõte
Käesolevas bakalaureusetöös loodi algoritm 3D stseenide mittefotorealistlikuks renderdamiseks. Algoritm järgib illustratsioonide stiili graafilisest romaanist nimega La mémoire de l'eau (Veemälu). Implementatsioon tehakse Maya Non-Photorealistic Rendering Framework’is (MNPR), mis on raamistik 3D arvutigraafika tarkvarale Autodesk Maya. Algoritmis kasutatakse Gaussi äärejoonte leidmise meetodit joonte leidmiseks ja värvide määrimiseks. Lõpuks võrreldakse planeeritud algoritmi väljundit lähtematerjaliga ning pakutakse välja potentsiaalsed edasiarendused.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Raimond-Hendrik Tunnel, Santiago Montesdeoca
Kaitsmise aasta
2020
 
PDF Lisad