Teenuste testimise hõlbustamine Eesti Töötukassa infosüsteemi EMPIS näitel

Nimi
Kristjan Hendrik Küngas
Kokkuvõte
Töös tutvustatakse Eesti Töötukassa infosüsteemi EMPIS ja kirjeldatakse, kuidas süsteemi funktsionaalsuse väiksemateks mooduliteks tükeldamine on suurendanud nendevahelist suhtlust ja vajadust seda testida. Töö eesmärk on kirjeldada süsteemi teenuste testimise jaoks nõudeid, näidata varasemalt kasutatud vahendeid ja luua uus veebirakendus, mis aitab testijatel teenuseid testida, võimaldades teenuste päringuid ja vastuseid seadistada. Töö lõpus antakse ülevaade loodud testimisrakenduse tagasiside kohta.
Lõputöö keel
eesti
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Vambola Leping
Kaitsmise aasta
2021
 
PDF