Kuidas tehisintellekti digitaalses turunduses kasutatakse

Nimi
Danijel Golubovic
Kokkuvõte
Tehisintellekti ja digitaalse turunduse järele on tunnustatud vajadus ning nende populaarsust on viimasel kümnendil märgatud. Ettevõtted on tundnud suurt huvi tehisintellekti rakendamise (arendamise) vastu digitaalses turunduses. Lisaks püüavad ettevõtted nad uurida, millised (tehisintellekti) algoritmid on turundusstrateegias kõige tõhusamad. Lisaks, sellele saavad suurandmetest on muutunud keskseksne investeerimisnäitajaks ettevõtetes andmepõhiste otsuste tegemisel. Selle põhjuseks on empiirilised järeldused ettevõtte kasutajate käitumise, nende tegevuse ja kuidas selliste andmete töötlemise abil stulude suurendada tulumise kohta. Kui me võtame arvesse seda, kuidas kogu maailmas panevad rahvusvahelised ettevõtted panevad oma teadus - ja arendusosakondadesse tohutuid ressursse, et minna tehisintellekti abil töötava digitaalse turunduse osas konkurentsis ette, võib öelda, et traditsiooniline reklaammi vertikaalsus asendatakse täies mahus „intelligentse“ Digitaalse turunduse kampaaniategaad. Seega käesolevas lõputöös uuritakse selles uuringus, millised tehisintellekti lähenemisviisid on digitaalses turunduses rakendatavad, millised digitaalse turunduse aspektid on tehisintellekti mõjul kõige
paindlikumad ja kuidas tehisintellekt saab kujundada digitaalse turunduse protsessi enda paremaks versiooniks arenemiseks. Selle lõputöö tulemus võib olla hea alus edasiseks uurimiseks digitaalse turunduse ja tehisintellekti ühendamise edasiseks uurimisekskohta ning samuti võib see anda panuse teistele professionaalses mõttes huvitatud isikutele.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Innovatsiooni ja tehnoloogia juhtimine
Juhendaja(d)
Fredrik Payman Milani, PhD
Kaitsmise aasta
2021
 
PDF