Kraapimisprojektide dünaamiline analüüs arvutusliku mõtlemise võimete järeldamiseks

Nimi
Ismat Alakbarov
Kokkuvõte
Visuaalsetel plokkidel põhinevate programmeerimiskeelte roll on laste informaatikaõppes esile kerkinud paljudes koolides üle kogu maailma, võimaldades lastel keskenduda programmide loomisele, kõrvaldades süntaktiliste programmide vead. Sellest tulenevalt on tekkinud vajadus automaatse hindamise süsteemide järele, kuna õppija projektide hindamine nõudis käsitsi tööd, mis pandi juhendajate õlgadele. Seega on ehitatud arvukalt automaatse hindamise süsteeme, mis aitavad juhendajatel õpilaste arvutusliku mõtlemise oskusi hinnata, et kasvava nõudlusega toime tulla. Selle teema kirjanduse ülevaatest näeme, et Scratch-programmide ja nende koodide katvuse sarnast käitumist võib kasutada õppijate arvutusliku mõtlemise oskuste hindamiseks. Seetõttu ehitasime veebipõhise tööriista nimega DSEScratch, mis arvutab dünaamilise sümboolse täitmise abil välja kolm käitumise sarnasuse ja koodide katvuse mõõdikut. Eeldame, et meie süsteem võiks täiendada olemasolevaid kriimustusanalüüsi tööriistu, et saada põhjalikumat ülevaadet õppijate arvutusliku mõtlemise oskustest.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Tarkvaratehnika
Juhendaja(d)
Marcello Sarini, Marlon Dumas
Kaitsmise aasta
2021
 
PDF