Kasutaja teekonna analüüs Pipedrive'is: protsessikaevet kasutades

Nimi
Brandon Christopher Autrey
Kokkuvõte
Pipedrive on ettevõte, mis pakub kliendihaldustarkvara, kasutades tarkvara kui teenus ärimudelit. Üks väljakutseid Pipedrive'is on tugevdada kasutajakogemust, eesmärgiga muuta testperioodi lõpus kasutajad maksvateks kasutajateks ning ennetada maksvate klientide lahkumist. Käesolevas lõputöös uurib autor kliendi teekonda Pipedrive'i tarkvara kui teenussüsteemis, alates hetkest, kui klient loob testperioodiga kasutaja, kuni neist saab maksev klient või kuni nende lahkumiseni. Probleemi analüüsimiseks kasutame protsessikaevet, et eraldada kõrge täpsusega sündmuse logisid erinevatest informatsiooni süsteemidest ning kasutame protsessikaeve tehnikaid, eesmärgiga tuvastada mustreid, mis eristavad testperioodi kasutajaid kes muutuvad maksvateks kasutajateks, nendest kes ei muutu.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Tarkvaratehnika
Juhendaja(d)
Marlon Dumas, Ambar Raj
Kaitsmise aasta
2021
 
PDF