Godot mängumootori profileerija täiendamine

Nimi
Mateus Surrage Reis
Kokkuvõte
Godot on avatud lähtekoodiga mängumootor, mis oma suuruse, keerukuse ja kiire kasvu tõttu vajab palju vabatahtlikke, kes seda täiendaksid ja vigasid parandaksid. Käesoleva töö eesmärgiks on täiustada Godot mootori sisseehitatud koodiprofileerijat, parandades selles esinev oluline viga. Selle vea tõttu ei raporteerita aega, mis kulub mootori sisemiste funktsioonide käivitamiseks. Kuna Godot mootoril puudus varem mehhanism selliste funktsioonide profileerimiseks, on töös lisatud funktsionaalsus puuduva informatsiooni kogumiseks. Lisaks on täiendatud profileerija kasutatavust, lisades sellele võimalus kirjete sorteerimiseks ja graafiku suumimiseks ning nihutamiseks. Lõpuks tehti Godot projekti pulläringud, et valminud täiendused sisse viia.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Informaatika
Juhendaja(d)
Jaanus Jaggo
Kaitsmise aasta
2023
 
PDF Lisad