Eesti keele sõnavara arendav keelemäng Täherik

Nimi
Andre Randmaa
Kokkuvõte
Siinse praktilise bakalaureusetöö eesmärk oli luua eesti keele keelemäng, mis oleks meelelahutuslik ning õpetaks uut sõnavara. Mäng on sarnane ingliskeelse keelemänguga Figgerits. Rakendus sobib ennekõike edasijõudnud eesti keele õppijale või emakeele kõnelejale. Mängu mõisted ja definitsioonid saadi Eesti Wordnetist ning sobivad laused hangiti korpusest. Mängu sisu luuakse automaatselt põhinedes lausetel ning mõistetel, mis sisaldavad lauses olevaid tähti. Töös kirjeldatakse nii keeleliste andmete hankimist ja kasutust kui ka keelemängu ülesehitust.
Lõputöö keel
eesti
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Sven Aller, Heili Orav
Kaitsmise aasta
2024
 
PDF