Eesti keele keeleressursse kasutav keelemäng "Tunne sihitist"

Nimi
Maria Anett Kaha
Kokkuvõte
Bakalaureusetöö eesmärk oli luua eesti keele keeleressursse kasutav keelemäng “Tunne sihitist”, mis aitab kasutajal õppida või arendada enda grammatilisi oskuseid sihitise käänamises. Teoreetilises osas on lisaks loodud keelemängu protsessi kirjeldusele ka üldine tutvustus olemasolevatest eesti keele keeleressursse kasutatavatest keelemängudest ja nende olulisusest. Keelemäng on mõeldud kõigile, kes soovivad õppida või arendada enda oskusi sihitise käänamises. Mängu eesmärk on panna ette antud lausetesse õiges käändes sihitised. Pärast mängu valmimist testiti seda ja küsiti kasutajatelt tagasisidet.
Lõputöö keel
eesti
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Sven Aller
Kaitsmise aasta
2024
 
PDF