Simulatsioonimäng veebilehitsejas
Nimi
Handre Elias
Kokkuvõte
Antud töö eesmärgiks on luua mäng, mis simuleerib teatud füüsilist nähtust ja mis jookseb veebilehitsejas. Mäng simuleerib veelainet, mis põhineb 1-D lainevõrrandil ning mille graafika on kuvatud WebGL'i poolt. Mängija saab mängu mängida nii hiire kui ka veebikaameraga. Mängija peab tekitama veelaineid, et liigutada paat teatud punktidesse. Hiirega juhtimine toimib läbi hiirevajutuste ning veebikaameraga juhtimine toimib käeliigutuste põhjal. Töös antakse sissejuhatus WebGL'i, seletatakse lahti 1-D lainevõrrand, leitakse sellele lahendus ja räägitakse kuidas mäng seda rakendab. Samuti tuleb juttu meetodist, millega saab video põhjal liikumist tuvastada.
Lõputöö keel
eesti
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Benson Muite, Eero Vainikko
Kaitsmise aasta
2016