SCOR-mudeli ja BPM-i tehnikate rakendamine B2B täiustamiseks e-kaubanduse KPIs

Nimi
Siritorn Ploychareon
Kokkuvõte
Viimase miili kohaletoimetamise ettevõte seisab silmitsi väljakutsega täita KPI-de standardit, mida B2B e-kaubanduse ettevõte nõuab. Lõputöös uuritakse võimalikke lahendusi jõudluse parandamiseks, analüüsides esialgu B2B e-kaubanduse tarneahelat kasutades SCOR mudelit. Analüüs annab strateegilise ülevaate sellest, kuidas olulised huvirühmad on omavahel seotud ja millised suuremad protsessid on omavahel seotud. Pärast seda analüüsis autor ettevõtte KPI-sid ja sobitas need kolmanda taseme SCOR KPI-de, protsessielementide ja parimate praktikatega. Operatiivtasandil selgitatakse lõputöös lisaks kõige nõrgema KPI-ga seotud tippprotsesse, paketi oleku voogu ja protsessimudeleid vastavalt äriprotsesside juhtimise lähenemisviisile. Pärast Bayesian Belief Networki (BBN), kalaluu diagrammi ja jäätmeanalüüsi tehnikate kasutamist protsessianalüüsi etapis pakub lõputöö SCOR-i parimaid tavasid ja ettevõtte muudatuste ümberkujundamist, et saavutada parem tulemus.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Innovatsiooni ja tehnoloogia juhtimine
Juhendaja(d)
Eduard Ševtšenko
Kaitsmise aasta
2023
 
PDF Lisad