UE5 Flairi integratsioon – kasutajaliides, varjutajad ja pildi algoritmid NPR jaoks

Nimi
Alicia Sudlerd
Kokkuvõte
See väitekiri esitab Flair'i plugina esialgse rakendamise ja seadistamise Unreal Engine 5 jaoks, eesmärgiga tuua samad kasutajasõbralikud funktsioonid Autodesk Maya'st. Töö on suunatud 3D-kunstnikele ja Unreal Engine arendajatele, aidates neil plugina sujuvalt ja tõhusalt kasutada mõlemas peamises digitaalse graafika tööriistas. Ulatus hõlmab peamiste funktsioonide, sealhulgas stiilipresettide ja materjalipresettide, koos nende alammoodulitega, portimist, mis on hoolikalt kohandatud Unreal Engine 5 arhitektuuri ja funktsionaalse paradigma järgi. Plugina esialgne versioon on pühendatud kasutatavusuuringutele sihtrühmadega - Unreal Engine arendajad ja 3D-kunstnikud. Uuringu tulemused mitte ainult ei rõhuta rakendatud funktsioonide intuitiivsust, vaid paljastavad ka parendamist vajavad alad. See töö loob esimese sammu tööriista loomiseks, mis toetab loovaid töövooge nii 3D digitaalkunsti kui ka mängude arendamise valdkondades.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Magister - Informaatika
Juhendaja(d)
Ulrich Norbisrath, Santiago Montesdeoca
Kaitsmise aasta
2024
 
PDF Lisad