LEGO SPIKE PRIME python programmeerimise õppematerjalid

Organisatsiooni nimi
Hajussüsteemide õppetool
Kokkuvõte
LEGO Education SPIKE Prime (edaspidi SPIKE) on levinud robootikaplatvormi LEGO Mindstorms EV3 uuem versioon, mida enamasti programmeeritakse graafilises keskkonnas Scratch programmeerimiskeeles. Graafiline programmeerimine on mugav ja kiire alustamiseks, kuid muutub tülikamaks ja ebaefektiivseks keerukamate ülesannete lahendamisel. SPIKE toetab samas programmeerimist ka hariduses levinud programeerimiskeeles Python. Lõputöös võiks analüüsida vaadatakse kuidas alustada LEGO SPIKE roboti programmeerimist Python keeles, lahendatakse näidisülesandeid, õpitakse kust abi leida ning koostatakse probleemülesanded ja mini-võistluse kirjeldus. Programmeerimise keskkonnana kasutatakse koolitusel LEGO ametlikku „LEGO Education SPIKE Prime“ tarkvara, kus on Python tugi sisse ehitatud ja käskude info programmeerimiseks mugavalt käepärast.
Lõputöö tulemust kasutatakse oktoobris 2021 planeeritud koolitusel, millele on planeeritud järgnevad õpiväljundid:
-\tSPIKE robotisse Python näidisprogrammi laadimine ja käivitamine,
-\tRobotisse Python programmi koostamine LEGO Education SPIKE Prime tarkvaraga,
-\tAktuaatorite ja andurite kasutamine Python programmis,
-\tProbleemülesande lahendamine ja mini-võistlusel osalemine ning koodi analüüs.
NB! Tudeng peab olema valmis teemaga tegelema juba sept-okt 2021 (Esmast tulemust on vaja oktoobris 2021).

Teema valimiseks kindlasti kontakteeruda Alo Peets alo.peets@ut.ee ja läbida sobivuse intervjuu ning saada kinnitus, et olen nõus teema teile määrama.
Lõputöö kaitsmise aasta
2021-2022
Juhendaja
Alo Peets
Suhtlemiskeel(ed)
eesti keel
Nõuded kandideerijale
Teema valimiseks kindlasti kontakteeruda Alo Peets alo.peets@ut.ee ja läbida sobivuse intervjuu ning saada kinnitus, et olen nõus teema teile määrama.
Tase
Bakalaureus
Märksõnad
#LEGO #Spike #Python #õppematerjal

Kandideerimise kontakt

 
Nimi
Alo Peets
Tel
E-mail
alo.peets@ut.ee