Klienditoevärava ehitamine L​ean​ tarkvara kujul

Nimi
Uku Pattak
Kokkuvõte
Tihtipeale e​ristab s​tartup’​e ehk idufirmasid suurfirmadest kiire tegutsemine ning sagedaste tagasisidetsüklite itereerimine. Kiire õppimis- ja kohanemisvõime annavad olulise konkurentsieelise. Toote või teenuse lõpliku edu määrab kasutajakogemus. Seetõttu pööravad firmad suurt tähelepanu oma klienditoele, mis moodustab suure osa kogemusest. Käesolevas töös tutvustatakse viise, kuidas kiirendada tarkvara tarnimist. Selleks vaadatakse lähemalt L​ean tarkvaraarenduse põhimõtteid, ehita-mõõda-õpi tsüklit ja minimaalset valmistoodet. Järgnevalt defineeritakse kliendiabi probleemid TransferWise’​is, analüüsitakse alternatiivseid lahendusi teistelt teenustelt ning implementeeritakse edukas lahendus püstitatud probleemidele.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Jordan Valdma, ​Helle Hein
Kaitsmise aasta
2015
 
PDF