Bioomidele ohuelemendi loomine mängu Blastronaut

Nimi
Viljam Ilves
Kokkuvõte
Käesolev lõputöö kirjeldab kujuteldavate maailmade ehitamise erinevaid aspekte ning kirjeldab kuidas loodi uusi bioome ja ohuelemente videomängu Blastronaut. Ohuelementide eesmärk on muuta mäng mängijale nauditavamaks, lisades rohkem väljakutset ja üldist mänguaega. Lõputöö algab selgitusega, mida mängumaailmade loomisel tuleb silmas pidada. Seejärel kirjeldatakse erinevaid ideid uue sisu lisamiseks Blastronaudi bioomidesse. Lõpuks kirjeldatakse bioomide loomise protsessi, viiakse läbi kasutajatestimine ja analüüsitakse selle tulemusi.
Lõputöö keel
inglise
Lõputöö tüüp
Bakalaureus - Informaatika
Juhendaja(d)
Jaanus Jaggo
Kaitsmise aasta
2024
 
PDF